vrijdag 11 augustus 2017

Superdesuperdesuperleuk!

Herinnert u zich nog ons tripje naar Amerika? 

Naast heel veel lol hebben we daar, lees Evy, ook belangrijke gesprekken gevoerd met allerlei mensen.
Ik moet zeggen, veel gaat daarvan langs mij heen, ik spreek niet zo goed Amerikaans. Maar over één gesprek was ik super enthousiast. De dame met wie wij het gesprek hadden is zo aardig en zo enorm creatief. 

U kent haar vast allemaal van haar schitterende quilts zoals Purfeccctly Pieced, Bertie's Year en haar nieuwste quilt You Lucky Dog. 


Ik heb het inderdaad over niemand anders dan: 

Bonnie Sullivan

En u raadt het al, het gesprek ging over de komst van Bonnie naar Nederland, met name naar Den Haag, specifieker naar uw en ons QuiltersPalet.

Bonnie komt 1 dag workshops geven en wel op 7 september 2017.
Wilt u hieraan deelnemen, schrijft u zich dan snel in om u te verzekeren van een plekje. 
Tijdens de workshop wordt er een heerlijk projectje gemaakt en het mooie is, u hoeft niets mee te nemen behalve uw goede humeur en uw gewone naaispulletjes zoals (borduur)naald en schaartje.


De workshop is inclusief de benodigde materialen voor alle 12 Christmas Ornaments. (Bedrukte achtergrond stof, benodigde flannel stoffen, chenille band, enz)

Er zijn 3 tijdstippen waaruit u kunt kiezen.

9.30 tot 11.30 uur
12.30 tot 14.30 uur
15.00 tot 17.00 uur

De kosten zijn € 39,50 voor de workshop en dit is inclusief alle materialen.
U kunt zich alleen inschrijven voor de workshop via aankoop in onze webshop.

Bonnie Sullivan Workshops


Wij zien u graag op 7 september bij deze unieke workshops.
Groetjes,
Evy, Petra en Bonnie

2 opmerkingen:

  1. jammer dat het zo ver is voor mij, ik stond anders op de eerste rij! veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat Den Haag niet naast de deur is want jullie aanbod is prachtig en ik heb goede herinneringen aan mijn bezoek aan jullie winkel in februari. Ik heb toen 8.5 meter grijze stof gekocht voor mijn quilt van Kim Maclean. Nog steeds blij met jullie advies en die keuze. Op mijn blog kun je zien hoe ik er mee bezig ben

    BeantwoordenVerwijderen

        Lieve mensen, We gaan het weer een keer doen... onze beroemde gra...