zondag 7 oktober 2012

Blog 5 september 2012: De Bee's (deel 2) + give away


Zal ik beginnen met de Give Away voor deze maand. Is wel leuk toch, dan zit u niet meer in spanning enzo en kunt u de rest van het verhaal ook wel morgen of van de week eens op uw gemak lezen.

Om 24.00 uur trekt Evy uit alle reacties weer de winnaar met de random dingus. Om teleurstelling te voorkomen; alleen de reacties op ons blog tellen mee. Dus lieve dames op Facebook, svp even via ons Blog ophttp://quilterspalet.typepad.com  reageren als je kans op de prijs wilt maken.
En het is de moeite waard. In de maand dat Sue Daley het QuiltersPalet weer bezoekt geven wij dit prachtige pakket weg. 1x eerder hebben wij dit al gedaan, maar we zijn bijna jarig dus nog eenmaal.
Het Appleberrie  patroonpakket
 Appleberries
En omdat we bijna jarig zijn, een extra prijs in de herhaling
Weet u nog vorige maand? We doen het nog een keer. 8 halve meters van de prachtige Oakshot serie.
 Stofpakket
En om het af te leren en omdat dit de laatste jubileum Give Away is........
Wij hebben zoveel plezier gehad met de SpaghettiQuilt dat wij iedereen die kans willen geven. Daarom als derde prijs deze fantastische Balipop
  BaliPop
Zei ik in het vorige blogje nog dat de middagbee van heel in het begin niet zo succesvol was. Dat klopte maar er er was nog een Bee. Een Bee die ik mij altijd zal herinneren...
Tjonge, het is al 23.45 uur. Evy moet het blog op tijd plaatsen...
Tjonge, ik heb mijn tijd zitten te vermorsen met het Carré debat....
Tjonge, ik heb haast.
Sorry hoor dames, de rest van het verhaal moet even wachten tot morgen. Dan hoort u ook wie er heeft gewonnen.
Tjonge, wat is het laat geworden...
 Katjes
Groetjes,
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

        Lieve mensen, We gaan het weer een keer doen... onze beroemde gra...