zondag 7 oktober 2012

Blog 5 september 2012: Bees, geheugen en uitslag


Zei ik in het vorig blogje nog dat er overdag geen Bees waren....stom, stom, stom. Tuurlijk waren die er wel.
Een hele speciale Bee zelfs. Een groepje dames, die al 25 jaar onder de naam "Patch Kwebbels: samenkwamen. Eerst omstebeurt bij elkaar thuis, toen bij het QuiltersPalet. Wat er zo bijzonder aan was... wel de dames waren bijna allemaal erg op leeftijd, de oudste dame was 93 jaar. Wat hebben wij genoten, de spitsvondigheden, de saamhorigheid maar bovenal de lange historie van het quilten kenmerkten deze dames.
MiniHexjesHexjes van maar liefst 1/4 inch klein!
Gemaakt door Marieke van de Patch Kwebbels
Helaas, mede door de leeftijd, de afstand en het verhuizen van sommige dames maakten het Beebezoek niet meer mogelijk. Maar met warme herinnering denken wij terug aan de dames en aan hun geweldige afsluiting van iedere bijeenkomt. Glaasje wijn dames en proost...
En wat is mijn geheugen soms toch een zeef. Geen inloopmiddagbees.... waar zitten mijn hersentjes toch?
Wat te denken van de OctaBlom en  VariaHex Bee...
OctaBlomBee
Hoe kon ik dat eventjes, echt heel eventjes maar, over het hoofd zien. Wel, voor er conclusies worden getrokken over mijn mentale toestand dat zijn geen Bees in de meest strikte zin van het woord. Iedereen werkt namelijk aan hetzelfde project, anders dus dan de andere Bees die allemaal met verschillende projecten bezig zijn. Zo zit dat....
VariaHex
Pffff, heb ik mij hier even mooi uit gered. Toch knap van mij hè , hoe ik mijn senioren ervaring inzet om mijn senioren geheugen te hulp te schieten.
Oh jee, bijna vergeten, de uitslag van de Give Away ... nee hoor geintje :)
De winnaars zijn:
Appleberrie patroonpakket:
True Random Number Generator  46
Gefeliciteerd Carla d'Hamecourt
De Oakshot lapjes:
True Random Number Generator 5
Gefeliciteerd Wilma Heemskerk!

De Bleuberry Bali Pops: 
True Random Number Generator 
Gefeliciteerd, laten jullie ons nog even weten waar we de prijs heen mogen sturen?
En dat geheugen van mij, het valt wel maar niet mee. Want ik ben een heel blogje vergeten te schrijven. Het blogje over hoe wij de collectie hebben uitgezocht.
Ik maak het goed...morgen :) 
 Hondjes

Groetjes,
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

        Lieve mensen, We gaan het weer een keer doen... onze beroemde gra...