zondag 7 oktober 2012

Blog 22 september 2012: Zonder? Was niet mogelijk


Wat zouden we zonder moeten beginnen. Ik zou het niet weten, zonder? Ik wordt al naar als ik er aan denk.
Zonder Jeanette , die altijd bereid is te helpen ondanks haar drukke werkzaamheden. Onze steun en toeverlaat, zeker op beurzen.
Zonder Mieke ,die we altijd kunnen bellen als de nood hoog is en waar wij altijd een beroep op kunnen doen.
Mieke
Zonder de dames die spontaan ja zeiden  als wij hun vragen of zij in hele drukke dagen kunnen helpen. Lenne, Marianne, Marieke, Laetitia, Cathy, Nicolette, Els.
Lenne
En de dames van de Bee, die als dat ineens nodig is met liefde even een helpende hand toesteken om lapjes te vouwen, pakketjes te maken... heerlijk, ik zou niet zonder kunnen.
En, huh?
Nee Monkey, we snappen dat je er ook bij wil. Maar je bent niet bepaald een helper!
Monkey
En, oh hemel, laat mij er aub niet eens over na hoeven te denken. Ik wil er zelfs eigenlijk niet over schrijven. Ik weiger om er zelfs maar een gedachte aan te wijden. Aan zonder.... ELLY (Heel terecht met hoofdletters
Elly
Ik herinner het mij als de dag van gisteren dat Elly voor het eerst in de winkel kwam. Samen met Joldert. Al heel snel zaten wij aan de koffie en ontspon zich een geanimeerd gesprek. Een vrolijk gespreksonderwerp was het zeker. Elly en Jol, zoals wij hem al snel mochten noemen, hadden een verrassingsreisje gekregen van hun kinderen.
Het klikte gelijk al van het begin, tot op de dag van vandaag en hopelijk ook nog heel lang in de toekomst.
Heel eerlijk waar, wij zouden niet zonder Elly kunnen. Zij hoort bij ons quilterspalet, ze is er onlosmakelijk mee verbonden. Op haar eigen heel bescheiden wijze is zij ons zeer dierbaar.
Want niet alleen helpt Elly met allerlei werkzaamheden in de winkel ... nee, Elly helpt ook enorm met het maken van de grote projecten. Zonder Elly waren de VariaHex en de OctaBlom een heel stuk kleiner geworden. Zonder Elly waren heel veel quilts niet afgekomen, waren het UFO's gebleven. En wat te denken van mijn heerlijke door Elly zelfgebreide sokken. Ik moet er dus simpelweg niet aan denken... zonder Elly. 
Sokken
5 jaar QuiltersPalet. 5 jaar zoveel hulp van zoveel lieve mensen. Een goed moment om uit de grond van ons hart, dank jullie wel te zeggen.
En speciaal voor Jol, je bent een kanjer -:)
Het schiet ook al op inmiddels...nog maar 7 dagen
 Katjes
Oh je, ik moet opschieten... cadeautjes voor alle bezoeksters van ons jubileum weekend inpakken... hmmm, eerst nog even verder op Memory Lane
Tot morgen,
Petra 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

        Lieve mensen, We gaan het weer een keer doen... onze beroemde gra...