vrijdag 19 augustus 2016

Uitslag VIP Give Away

En dan zegt het internet…..nu even niet.

Net op het moment dat ik de winnaars van De VIP Give  Away bekend wil maken gaan er heel veel lichtjes op mijn modem gewoon uit en doet niets het meer.
Maar gelukkig hebben we ook in de winkel die zeer vernuftige uitvinding die ze het 'wereld wijde web' noemen dus met enige vertraging hier de door onze random reader getrokken namen.

Winnaars Blog

Tilly 16 augustus 2016 23:02
Mijn quiltvriendin Annette, omdat ze wel een opkikkertje kan gebruiken. Ze zit een beetje in de lappenmand de laatste tijd.
Ik denk dat ze de Creamy Shirtings geweldig zal vinden.

Sonja Snijder 17 augustus 2016 19:01
Mijn nicht Ria van Kasteel die een nare tijd achter de rug heeft.

Sam te Wierik 18 augustus 2016 09:08
Leuk idee! Ik zou het graag aan mijn zusje willen geven, omdat ze super creatief is altijd en vaak dingen voor mij maakt!

En dan gewoon omdat het kan en ik de naam verschillende keren ben tegengekomen een extra VIP give away pakketje voor iemand die zich ontzettend inzet voor droomdekentjes.
Voorgedragen door:

Lida Huysman 18 augustus 2016 17:40
Voor Bep Verhage omdat zij zoveel droomdekentjes maakt dat ze wel een extraatje kan gebruiken


Winnaars Facebook

Jeanny Hauben: Ik gun het een heel bijzondere vriendin wiens gezondheid haar dit jaar in de steek liet maar ze heeft het overwonnen. Ondanks haar ziekte bleef ze creatief bezig en stond ze me met raad en daad terzijde. Ze levert prachtige quilts en haar stofkeuze is bijzonder mooi. Ze verdient het 

Feustel José: Ik zou graag voor mijn zus in duiven die alles voor onze moeder doet en daarnaast nog werkt dat heet geloof ik in Holland mantelzorg ik neem mijn petje ervoor af:-):-):-)

Jeannette Klop: Voor mijn vriendin Marion Seijmonsbergen; ze weet wel waarom!

En ook hier op Facebook gewoon omdat het kan en ik altijd met heel veel bewondering de inzet waardeer waarmee quiltsters samen goede doelen steunen en zorgen voor net dat ene extra stukje warmte als het leven rake klappen uitdeelt.

Nel Gozeling: Voor Elly, die met veel liefde en geduld 'Little quilts of Love' maakt, voor doodgeboren of vroegtijdig overleden baby's

Wij horen graag via email de gegevens waar we het pakketje heen mogen sturen en natuurlijk welke wikkel er om het pakketje heen mag. U kunt de gegevens sturen naar info@quilterspalet.nl

Ik wil alle deelneemsters bedanken voor het nomineren van hun VIP. En we gaan dit zeker nog een keer doen. Want Quilting is Sharing en uit uw massale deelname blijkt dit eens te meer.

Hartelijke groet,
Evy en Petra 

6 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk om een prijs te winnen!
    Bedankt Petra, Evy en natuurlijk Tilly!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat en veel plezier voor de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een beetje ontroerd, wanneer je leest waarvoor de mensen graag willen winnen. En wat een mooi gebaar van jullie, die 2 extra's voor de mensen die voor andere dekentjes maken. Gefeliciteerd allemaal en een fijne dag. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Petra en Evy, Dank jullie wel dat jullie die extra pakketjes hebben geschonken. Heel lief gebaar aan hele lieve mensen. Alle winnaressen van harte gefeliciteerd.
    Annette Straver

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo evy en petra
    ik heb het vanmorgen pas gelezen dat ik voor min "zusje"gewonnen hebt dank je wel dat vind ik prachtig ik heb jullie de gegevens doorgestuurd .

    groetjes José Feustel

    BeantwoordenVerwijderen

        Lieve mensen, We gaan het weer een keer doen... onze beroemde gra...