zondag 9 september 2018

Helaas...

Beste mensen,
Een Blog met droevig nieuws waarvan wij hoopten hem tot aan ons pensioen nooit te hoeven schrijven. Helaas, dit mocht niet zo zijn. 
Het doek gaat vallen over uw en ons QuiltersPalet zoals wij dat inmiddels al 11 jaar kennen.
Met het opnieuw onderhandelen over de huurprijs zijn wij tot de conclusie gekomen dat de steeds hoger oplopende kosten van een winkelpand in een van de mooiste wijken van Den Haag een molensteen om onze nek gaat worden. 
Wij hebben toen dat ons duidelijk werd uiteraard naar andere winkelpanden gekeken maar realistisch gezien is een fysieke winkel in een goede buurt in de huidige tijd steeds minder haalbaar. 
In een om ons heen veranderende wereld waarbij online aankopen een steeds groter aandeel begint te generen zal het op termijn steeds moeilijker worden om het hoofd boven water te houden.
Na lang en, gelooft u mij, ook zeer emotioneel beraad hebben wij besloten de winkel aan de Weissenbruchstraat te sluiten en ons te gaan focussen op de webwinkel en het Longarm Quilten in opdracht. Daarnaast zullen wij ook frequenter beurzen in binnen, - en buitenland gaan bezoeken.
Wij hebben al een andere ruimte gevonden in een bedrijfsverzamelgebouw waar wij hopen 1 januari 2019 in te trekken. Tot die tijd blijft de winkel aan de Weissenburchstraat open. 
Liever hadden wij het anders gezien maar wij gaan wel vol goede moed vooruit, een nieuw avontuur, nieuwe kansen, nieuwe mogelijkheden. 
Kansen ook voor u, want onze nieuwe ruimte wordt een stuk kleiner dan de huidige winkel. Het past er echt allemaal niet in. Dus gaan wij vanaf vrijdag 14 september starten met de grote Opheffingsuitverkoop. 
Het hoe en wat over deze uitverkoop gaan wij u in een aparte Blog, Nieuwsbrief en op Facebook allemaal nog laten weten. Het wordt in ieder geval een knallende uitverkoop met spectaculaire prijzen en aanbiedingen. Wordt vervolgd dus…
Hartelijke groet, 
Evy en Petra

16 opmerkingen:

  1. Wat onvoorstelbaar jammer! Heel veel succes met de webshop en t longarm quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer en verdrietig. Stof moet je voelen en ruiken
    Begrijp jullie besluit. De huren zijn een molensteen. Wens jullie veel sterkte met dit besluit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje meiden, wat een besluit! Ik wens jullie heel veel geluk met de nieuwe uitdaging. Liefs Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herken dat maar al te goed. Maar je moet nuchter blijven in deze steeds sneller veranderende wereld. Gsm, Gps, laptop en computers zijn baas over ons en onze kinderen. Als zelfstandige kan je niets anders dan volgen en je aanpassen. Nu zal je ferm moeten investeren in webschop, reclame, vervoer en standgeld beurzen.Ik winkel graag en neem liever alles in de hand net zoals een fysiek boek, tijdschrift en ritselende krant... enz. Ik wens je veel in de nieuw ingeslagen weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och wat ontzettend jammer. Ik wens jullie heel veel succes in de toekomst

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend jammer, voor jullie en ook voor ons quiltsters. Ik woon in Amsterdam, maar heb wel een keer een workshop gevolgd en een paar maal in de winkel zelf geweest. Ik vind het een van de fijnste quiltwinkels. Jammer, maar heel veel plezier en veluk in jullie nieuwe opzet. Groetjes Nan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marianne van der Burg10 september 2018 om 09:36

    Wat ongelooflijk jammer. Ik kwam zo graag in de winkel en volgde graag jullie workshops. Ik zal jullie gaan missen, maar wens jullie veel geluk en succes met het vervolg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Evy en Petra wat jammer om te horen dat de winkel gaat sluiten. Maar kan mij er wel wat bij voorstellen.
    Ik wil jullie heel veel succes wensen met de voorzetting in een nieuw pand met de webwinkel en de long arm service.
    Hoop jullie nog wel eens tegen te komen in de wandelgangen.
    Lieve groetjes Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat is dit jammer, maar ook ik kan het zo goed begrijpen. Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik de eerste keer in jullie winkel kwam in 2011, met een grote lijst met beginners benodigheden, want ik begon toen pas aan deze leuke hobby. Ik werd fantastisch geholpen en geadviseerd. Ik wens jullie beiden heel veel succes met de webshop en de longarm service in de toekomst. Hartelijke groeten van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel sterkte met alle veranderingen en fijn dat jullie toch kans zien door te gaan. Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heel erg jammer dames! Jullie hebben een winkel waar altijd ten besten over gepraat wordt. Ik wens jullie veel succes in de volgende stap, die ongetwijfeld gaat lukken. De tijd vraagt erom helaas. Veel sterkte en hartelijke groet, Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend jammer.
    Heel veel succes wet jullie nieuwe uitdaging.
    Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een triest nieuws, dat er zo een einde moet komen aan jullie mooie winkel.
    Ik hoop dat na de komende periode, die ongetwijfeld ook emotioneel zal zijn, jullie alle nieuwe plannen ten volle kunnen uitwerken en we jullie op internet en op beurzen weer tegen zullen komen.
    Heel veel sterkte en voor straks heel veel succes toegewenst,
    Phyllis

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Even hield ik mijn hart vast met zo’n titel, er zijn toch geen doden gevallen? Gelukkig niet, hoewel er wel gerouwd zal worden als jullie de deur sluiten, wat een bittere pil voor jullie. Blij dat ik jullie nog in het echt kan zien op beurzen en shows. Sterkte met alles wat nog moet gebeuren

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ontzettend jammer dat de winkel niet meer open blijft, gelukkig zetten jullie het nog gedeeltelijk voort. Succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een moeilijke beslissing! Er is veel moed nodig om zo’n knoop door te hakken. Waar deuren dicht gaan gaan andere open. Heel veel succes met deze wending van het bedrijf! Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

        Lieve mensen, We gaan het weer een keer doen... onze beroemde gra...