donderdag 12 december 2013

Migreren...

Ik had tot een jaartje geleden nog nooit ervan gehoord, wel van emigreren of immigreren, maar migreren, nog nooit. De allereerste keer dat ik hoorde, we gaan migreren keek ik zeer verbaasd maar super enthousiast. Dat doe ik altijd als ik iets niet weet, ik ga er dan maar vanuit dat het leuk is.

Dus riep ik blij, leuk ik doe mee. Wat volgde was een vernietigende blik, ik begreep dat het niet leuk was en al gauw bleek het ook nog mijn schuld. Ik had ons blogje bij typepad kapot gemaakt en toen moesten we migreren naar Blogger. Ik bespaar u de staat van chaos in ons normaal zo rustige leventje en volsta ermee dat het allemaal wel lukte. Niet dank zij mij, ik hou mij verre van technische internet dingen, Evy heeft de klus geklaard. Eind goed, al goed.



Tot ik een tijdje terug ineens hoorde, we gaan migreren… alle alarmbellen gingen tegelijk af, ik bedacht razendsnel dat ik wel op wat knopjes bij Facebook had geklikt, in het blog had ik ook wat statistiekjes bekeken en ook op wat buttons geklikt, maar ik had voor zover ik wist niks kaduk gemaakt.

Ik mompelde zachtjes dat ik echt niks had gedaan, tenminste niks wat kwaad kon, tenminste niet dat ik wist. Tot mijn grote opluchting bleek dat ik inderdaad niets had kapot gemaakt, het ging om onze website, die moest worden vernieuwd en gemigreerd. Een verhuizing van de ene webmaster naar een andere webmaster zeg maar, met een veel betere webshop, meer mogelijkheden , kortom, anders. Ik was het er mee eens en bemoeide mij er verder niet mee.  Niet uit desinteresse, nee verre van dat, ik ben altijd voor vernieuwing, maar ja… ik hou mij verre van technische internet dingen.

Nu, ik kan u vertellen, dat migreren… we gaan het nu echt voorlopig , de komende 25 jaar ofzo, niet meer doen.

En dat is ook niet nodig want met veel trots presenteren wij onze nieuwe website. Kijk en oordeelt uzelf op het vertrouwde adres www.quilterspalet.nl

 

Groetjes, Petra, de migrant J

 

16 opmerkingen:

  1. Ik heb hem zojuist gekeken en hij is super mooi !! Ook erg overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik !!
    Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg mooi uit. Ik heb wel een vraagje, wanneer komen de patronen er in te staan ?

    Groet Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hermien, heel snel, we zijn heel druk bezig en hopen dat we in de kerstvakantie alles online kunnen hebben.

      Verwijderen
    2. Helemaal geweldig. Ik wacht rustig af. Fijne feestdagen.
      Groetjes Hermien

      Verwijderen
  3. Mooie website! Success met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, makkelijk en wat zag ik in de gauwigheid al weer een paar mooie stofjes staan!.Hoog tijd dat het kerstvakantie wordt en dan maar hopen dat jullie dan open zullen zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, overzichtelijk succes met de laatste loodjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik vind hem erg mooi hoor! En volgens mij is ie ook handig in gebruik! Oja en gelijk mailadres ingevuld want ik wil niets missen:-) :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De website ziet er prachtig uit. Gefeliciteerd, en ik duim voor jullie dat de laatste loodjes super snel gedaan zijn. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er piek fijn uit. Geweldig gedaan. Succes met de laatste loodjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Website ziet er leuk uit. Heel veel succes ermee. Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. de webwinkel is mooi geworden en zo te zien veel handiger en overzichtelijker. uitnodigend om uit te bestellen zullen we maar zeggen ;-)
    succes er mee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Succes met de nieuwe website! Goed gedaan dames!! Zo zie je maar, dat migreren, waarbij je eigenlijk niets hoeft in en uit te pakken, toch een hele verhuizing kan zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er mooi uit, en het navigeren is makkelijk.
    Ik zit met spanning om het nieuwe cursusaanbod te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen

        Lieve mensen, We gaan het weer een keer doen... onze beroemde gra...