zondag 7 oktober 2012

Blog 30 september 2012: Anarchie


Het was weer een geweldige dag vandaag. Tjonge jonge wat is het heerlijk om al die bekenden bezoekers te mogen begroeten. Je moet je dat eens voorstellen...de deur gaat open en hallo Ans, hè, daar is Irene, en kijk nou Tilly met de club. En Marianne, en Michel en Trudy........
En zo kan ik nog uren doorgaan. Maar dat ga ik niet doen, dan wordt het blog echt veeeeeels te lang.  Gewoon allemaal lieve aardige mensen die wij verheugd zagen binnenkomen. 
De lesruimte leek wel een zeer gezellig buurtcafeetje. 
En toen werd het 4 uur , onze speciale gast, An Moonen was helemaal naar ons winkeltje komen rijden voor een lezing. An keek eens rond, lieve mensen, de quilts moeten worden opgehangen, In dit gezellige cafeetje van jullie moeten zo 30 mensen plaatsnemen. Om 17.00 uur begint de lezing...
Welnee, die begint om  19.00 uur, we hebben alle tijd. An keek bedenkelijk, gaat dat lukken? Natuurlijk gaat dat lukken, wij hebben Nico.
Nico
En binnen no time was dit.....
 Octablom
Dit...
 Antieke
Meer foto,s gaan we nu nog niet laten zien want morgen willen weer 30 mensen de prachtige lezing meemaken en worden verrast door allemaal prachtige quilts.
En, ik wil geen olie op het vuur gooien nu. Want als ik nu al de prachtige foto's laat zien, met dank aan fotografe Jeanette, dan heb ik morgen echt heisa in de tent.
Het begon vanavond al. De OctaBlom lag hoogst beledigd in de opslag te mokken. Op mijn vraag waar de commotie om te doen was gilde de VariaHex... onze muren zijn gekaapt. Op de Octablom muur hangt een antiek blauw geval en op mijn muur , de variahex muur hangen 2 bejaarden quilts.
Ook de Antique Sampler bromde wat voor zich heen, zwaar beledigd. En wat is er met jou loos, je bent verdorie de Antique Sampler, je zou vereerd moeten zijn dat er een echte antieke quilt even je plekje leent.
Lenen, lenen, ze blijven niet? Nee natuurlijk blijven ze niet, alleen morgen overdag en morgenavond, daarna krijgen jullie je muur gewoon weer terug. Een zucht van verlichting ging door de opslagruimte, de anarchie was weer in de kiem gesmoord. Maar u begrijpt, ik moet even rustig aan doen met ze. Als ze weer op hun eigen plekje hangen dan kan ik wel de foto's van de antiekjes plaatsen. We willen ze niet nodeloos jaloers maken toch?
Katje
Dus even geduld , morgen volgt er meer.
Groetjes.
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

        Lieve mensen, We gaan het weer een keer doen... onze beroemde gra...