zondag 7 oktober 2012

Blog 28 september 2012: De toekomst


Nog een nachtje slapen en dan is het zover.
Dan is het verleden voorbij en de toekomst begint.
Een nieuwe vijf jaar is toch wel een hele belevenis. Een heleboel lege bladzijdes liggen voor ons en we gaan ze met heel veel plezier allemaal volschrijven. En nee, dat betekent niet dat ik ook echt iedere dag een blogje ga schrijven, dat zou niet leuk worden. Wel heel regelmatig natuurlijk, behalve in de periode dat ik mijn winterslaap hou.
En met heel veel leuke dingen, en op verzoek van Evy, ook quiltgerelateerde onderwerpen. Wie schrijft blijft, en dat is onze bedoeling natuurlijk. Wij willen de 10 jaar, de 15 jaar , de 20 jaar gewoon gezellig in ons QuiltersPalet blijven, dus schrijven, schrijven, schrijven.
Het leven lijkt zo simpel, en heel eerlijk, dat is het ook. Gewoon doen wat we graag willen, hoeveel simpeler willen we het hebben.
Maar nu gaan wij ons eerst verheugen op de aankomende 3 dagen. Bijna alles is klaar, iedereen staat paraat, de Nieuwe B.O.M hangt, de Fatquarterbakken zijn tot de rand gevuld, er is lekkers gehaald. We kunnen morgenochtend van start.
Oh ja, die Fatquarterbakken die worden gewoon 3 dagen lang aangevuld, dus als u morgen, of overmorgen niet kan, ook maandag is er meer dan voldoende aanwezig.
Wat minder aanwezig, en wat ik ook eerder vergeten ben te vermelden, zijn de Balirollen. Dit zijn prachtige rollen Batikstofjes, 40 verschillende maar liefst  van 25 x 25 cm, en de jubileum prijs is geen 37,50 maar slechts 25 euro!
Als mijn hoofd toch niet vastzat… dan vergat ik die ook nog. Het wordt tijd om ons bedje op te gaan zoeken, zodat wij morgen fris en vrolijk iedereen kunnen begroeten.
Natuurlijk kunnen jullie morgen een uitgebreid verslag tegemoet zien van de eerste dag van ons Lustrum. 
  Katje
Groetjes,
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

        Lieve mensen, We gaan het weer een keer doen... onze beroemde gra...